Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

sobota, 11 lipca 2009

Trwajcie przy Mnie

Mówi Maryja:
a Trwajcie przy Mnie, synowie umiłowani, w tym dniu, w którym pozostałam bez Mojego Syna. Jego Ciało złożono w nowym grobie, w oczekiwaniu na Zmartwychwstanie.

b Apostołowie są wystraszeni i rozproszeni. Jestem ze świętymi niewiastami, dotrzymującymi Mi towarzystwa. Czuwam na modlitwie i w oczekiwaniu.

c To dzień Mojego niepokalanego bólu. To pierwszy dzień Mojego duchowego macierzyństwa. Dlatego właśnie od najdawniejszych czasów istniał w Kościele zwyczaj oddawania Mi w tym dniu szczególnej czci.

Rubbio (Vicenza), 18.04.1992, Wielka Sobota
471 Grób dla waszego niewolnictwa

http://voxdomini.com.pl/gobbi/92.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz