Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

sobota, 3 października 2009

Moja macierzyńska rola

Mówi Maryja:
e Mój Syn Jezus chciał także, abym Ja była waszą Matką. Stałam się więc Matką ludzkości, odkupionej i ocalonej przez Niego. Moja rola polega na tym, że jako Mama towarzyszę wam w czasie całej historii, w ciągu życia wszystkich Moich dzieci.

f W szczególny sposób jestem Matką tych, którzy przez sakrament chrztu oraz dar wiary i Łaski są głęboko włączeni w życie samego Jezusa, tworzą Jego mistyczne Ciało i są członkami Jego Kościoła.

g Ja jestem Matką Kościoła. Moja macierzyńska rola polega na towarzyszeniu Kościołowi w ciągu jego historii, przez całe jego ziemskie życie. We wszystkich okolicznościach jego bolesnej drogi zawsze ofiarowywałam Kościołowi bezpieczne schronienie Mego Niepokalanego Serca.

Mediolan, 1.01.1996, Uroczystość Świętej Bożej Rodzicielki Maryi
561 W Moim bezpiecznym schronieniu
http://voxdomini.com.pl/gobbi/96.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz