Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

sobota, 5 grudnia 2009

Jestem Niepokalanym Poczęciem

Mąryja mówi:
a Najmilsi synowie, rozważacie dziś niepokalaną piękność waszej Niebieskiej Mamy. Jestem Niepokalanym Poczęciem. Jestem jedynym stworzeniem wolnym od wszelkiej zmazy grzechu – nawet grzechu pierworodnego. Jestem cała piękna, tota pulchra.

b Pozwólcie się okryć Moim płaszczem piękna, abyście i wy zostali oświetleni Moim niebiańskim blaskiem, Moim niepokalanym światłem. Jestem cała piękna, ponieważ zostałam powołana na Matkę Syna Bożego – dla uformowania dziewiczego Pączka, z którego zrodził się Boski Kwiat. Powierzone Mi zadanie wpisane jest w najgłębszą tajemnicę waszego zbawienia.

c Zostałam od początku zapowiedziana jako nieprzyjaciółka szatana, która odniesie nad nim całkowite zwycięstwo: «Wprowadzę nieprzyjaźń pomiędzy ciebie a Niewiastę, pomiędzy jej potomstwo i twoje. Ono zmiażdży ci głowę, a ty czyhać będziesz na jej piętę.»

d Jestem także ukazana jako Niewiasta obleczona w słońce, która ma za zadanie walczyć z czerwonym Smokiem i jego potężną armią, zwyciężyć go, związać i wtrącić do jego królestwa śmierci, aby na świecie mógł panować tylko Chrystus.

Rubbio (Vicenza), 8.12.1989
Uroczystość Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny
414 Korona z gwiazd dwunastu
http://voxdomini.com.pl/gobbi/89.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz