Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

niedziela, 27 czerwca 2010

Nadeszły Moje i wasze czasy.

Mówi Maryja:
a Jak bardzo jestem zadowolona widząc was – Biskupów i Kapłanów należących do Mojego Ruchu, przybyłych ze wszystkich krajów Ameryki i Europy – tak licznie zebranych w Wieczerniku modlitwy i braterstwa.

b Jestem obecna pośród was. Jednoczę się z waszą modlitwą i dodaję jej mocy. Buduję pomiędzy wami większe braterstwo. Pomagam wam wzrastać we wzajemnej miłości, abyście stanowili jedno.

c Powinniście się spotykać, poznawać, kochać, pomagać sobie iść razem odważnie i ufnie po trudnej drodze bolesnych czasów, które właśnie przeżywacie.

d Uśmierzacie w tych dniach boleść Mojego Serca. Otaczacie chwałą Moje Niepokalane Serce. Jesteście wezwani, by stać się narzędziami tryumfu Mojego Niepokalanego Serca w świecie.

e Oto dlaczego was tu wezwałam. Otrzymałam dla was w tym celu szczególne wylanie Ducha Świętego. W tych dniach działałam w głębi waszych serc i dusz, aby uzdolnić je do zrealizowania Mojego wielkiego planu miłości i miłosierdzia.

f Nadeszły Moje i wasze czasy. Ukażcie się wszystkim jako Moje małe dzieci, jako Kapłani Mnie poświęceni i Apostołowie tych ostatnich czasów. Wasze światło powinno coraz mocniej świecić w wielkiej ciemności – okrywającej ludzkość i ogarniającej Kościół.

Valdragone (San Marino), 1.07.1992
Wieczernik z Biskupami i Kapłanami z K. R. M. z Ameryki i Europy

474 Wasza kapłańska miłość

http://voxdomini.com.pl/gobbi/92.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz