Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

piątek, 2 lipca 2010

Jestem zawsze z wami.

Mówi Maryja:
s Wasz zapał i praca – którą wykonujecie w celu większego rozszerzenia się w waszych krajach Mojego Dzieła Kapłańskiego Ruchu Maryjnego – daje wiele radości Mojemu Sercu. Z gorliwością pomnażajcie wszędzie Wieczerniki modlitwy, o które was prosiłam: pomiędzy Kapłanami, wiernymi i w rodzinach. Wtedy każdego dnia będziecie współpracować z dziełem urzeczywistniania Mojego wielkiego planu zbawienia i miłosierdzia.

t Odnowieni w Duchu Świętym wyjdźcie z tego Wieczernika jako odważni apostołowie drugiej ewangelizacji, do której was wezwałam.

u Jestem zawsze z wami. Prowadzę was łagodnie drogą, którą musicie jeszcze przejść.

v Błogosławię was oraz tych, którzy są wam drodzy, i wszystkich wam powierzonych w Imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego.

Valdragone (San Marino), 1.07.1992
Wieczernik z Biskupami i Kapłanami z K. R. M. z Ameryki i Europy

474 Wasza kapłańska miłość

http://voxdomini.com.pl/gobbi/92.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz