Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

środa, 23 września 2009

Żyjecie w krwawych latach walki

Mówi Maryja:
e
Żyjecie w krwawych latach walki. Dla was wszystkich nadeszła właśnie wielka próba. Wszystko, co zawiera się w trzeciej – jeszcze nie ujawnionej – części Mojego przesłania, właśnie się realizuje. Staje się ona odtąd jawna poprzez wydarzenia, które właśnie przeżywacie.

f Aby was przygotować na te wydarzenia, sprawiam, że we wszystkich częściach świata rodzi się Moje Dzieło Kapłańskiego Ruchu Maryjnego. Wybrałam Moje najmniejsze i najbiedniejsze dziecko i zaprowadziłam je wszędzie jako narzędzie Mojego matczynego planu ocalenia i miłosierdzia. Za jego pośrednictwem wzywałam was wszędzie do poświęcenia się Mojemu Niepokalanemu Sercu, do wejścia do bezpiecznego schronienia, jakie przygotowała dla was Niebieska Mama, do mnożenia Wieczerników modlitwy, które jak piorunochrony ocalą was od ognia kary.

g Iluż z was odpowiedziało Mi z synowską miłością i wielką wspaniałomyślnością!

h Mój plan właśnie się wypełnia. Także zadanie powierzone Memu małemu synowi ma się właśnie wypełnić. Patrzę dziś na was ze szczególną życzliwością Mamy, pocieszanej przez was i otaczanej chwałą.

i Zapraszam was do przeżywania bez lęku, w wielkiej ufności i nadziei obecnych krwawych lat bitwy. Z kielicha cierpień nigdy dotąd nie odczuwanych wyłoni się Boskie słońce nowej epoki, jakiej ludzkość nigdy nie znała – epoki łaski i świętości, miłości i sprawiedliwości, radości i pokoju.

Sanktuarium w Caravaggio,
13.05.1993 Rocznica pierwszego objawienia fatimskiego
495 Krwawe lata bitwy
http://voxdomini.com.pl/gobbi/93.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz