Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

niedziela, 29 sierpnia 2010

Czas oczu wzniesionych ku Maryi

Mówi Maryja:
a Umiłowani synowie, jakże pociesza Moje Niepokalane Serce widok was wszystkich zgromadzonych tu razem z okazji tygodniowego stałego Wieczernika! Jednoczę się z wami na modlitwie. Zanosicie ją ze Mną i przeze Mnie.

b Uczestniczę z radością w waszym braterstwie i powiększam miłość między wami. Pomagam wam rozumieć się wzajemnie, kroczyć w większym zjednoczeniu po trudnej drodze waszego czasu. Przyjmuję z radością wasz akt poświęcenia się Mojemu Niepokalanemu Sercu, który odnawiacie każdego dnia podczas odprawiania Mszy św. Wypraszam dla was w nadobfitości dar Ducha Świętego. Ojciec i Syn udzielają Go wam dzięki potężnemu wstawiennictwu waszej Niebieskiej Mamy.

c Weszliście w Moje czasy. Jesteście wezwani do bycia Moimi apostołami w tych ostatnich czasach.

d Pragnęłam tego Roku Maryjnego – oficjalnie zamkniętego w tym miesiącu – jako początku okresu czasu, w którym wasza Niebieska Mama będzie działać w sposób coraz silniejszy w sercach, duszach i w życiu Swoich synów, aby doprowadzić do tryumfu Swego Niepokalanego Serca w świecie.

e Obecnie zaczyna się czas oczu wzniesionych ku Maryi, jak powiedział wam to Mój Papież Jan Paweł II.

Wiedeń (Austria), 31.08.1988,
Rekolekcje w formie Wieczernika dla Kapłanów z K. R. M.
z Austrii, Niemiec, Jugosławii i Węgier
387 Oczy wzniesione ku Maryi
http://voxdomini.com.pl/gobbi/88.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz