Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

poniedziałek, 23 sierpnia 2010

Stanowicie część Mojego zastępu.

Mówi Maryja:
a Najmilsi synowie, z jak wielką miłością patrzę na was i jak bardzo wasz stały Wieczernik pociesza Moje Bolejące Serce! Powtarza on rzeczywistość Wieczernika Jerozolimskiego. Skupiacie się na stałej i intensywnej modlitwie ze Mną. Jak bardzo cenię modlitwę Liturgii Godzin, cały Różaniec, który odmawiacie, Adorację Eucharystyczną, uroczyste celebrowanie Mszy Świętej, stanowiącej serce całego Wieczernika!

b
Jednoczycie się jak bracia, którzy się kochają, pomagają sobie, aby razem nieść ciężar napotykanych trudności. W różnych językach odnawiacie codziennie wasz akt poświęcenia się Memu Niepokalanemu Sercu, jednocząc się w ten sposób rzeczywiście ze wszystkimi waszymi braćmi należącymi do Mojego Ruchu, rozsianymi po całym świecie. Stanowicie część Mojego zastępu. Jesteście najcenniejszą cząstką Mojego macierzyńskiego dziedzictwa.

c
Macie świadectwo Jezusa i zachowujecie przykazania Boże.

Valdragone (San Marino), 28.06.1989,
Ćwiczenia duchowe w formie Wieczernika dla Kapłanów
należących do K. R. M. z Ameryki i Europy
408 Miejcie świadectwo Jezusa
http://voxdomini.com.pl/gobbi/89.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz