Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

poniedziałek, 3 stycznia 2011

Ja jestem także Matką całej ludzkości

Maryja mówi:
f Otwórzcie wasze serca na nadzieję, ponieważ Ja jestem także Matką całej ludzkości i jako Matka podążałam zawsze z miłością za Moimi dziećmi w ciągu całej ludzkiej historii. Szczególnie w tych ostatnich czasach czuję się Matką ludzkości, tak bardzo zagrożonej i opanowanej przez duchy zła. Szatan dziś tryumfuje. Doprowadził całą ludzkość do odrzucenia Boga i uczynił ją w ten sposób niewolnicą swego zgubnego panowania.

Jak bardzo musieliście cierpieć! Łzy i krew stały się waszym codziennym pożywieniem. Rozpoczynający się dziś rok również przyniesie wam ciężar ogromnego cierpienia.

Jako Matka ludzkości mam za zadanie wyrywać was z niewoli szatana. Powinniście zatem teraz pośrodku tej krwawej walki iść za Mną, aby wreszcie osiągnąć Moje największe zwycięstwo. Uczynię szatana bezsilnym i całkowicie zniszczę jego wielką moc zła. Wtedy ludzkość powróci do nowych miłosnych zaślubin ze swym Panem, który weźmie ją w ramiona i doprowadzi do ziemskiego raju pełnej i doskonałej wspólnoty życia z Nim.

Mediolan, 1.01.1994, Uroczystość Świętej Bożej Rodzicielki Maryi
510 Otwórzcie wasze serca na nadzieję
http://voxdomini.com.pl/gobbi/94.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz