Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

sobota, 1 stycznia 2011

Wyszłam z odwiecznej Myśli Boga

Maryja mówi:
a Najmilsi synowie, rozpoczynacie ten nowy rok liturgiczną uroczystością Mojego Boskiego Macierzyństwa. Jestem prawdziwą Matką Boga. Od całej wieczności Ojciec Niebieski wybrał Mnie do tej niewysłowionej misji.

«Nie chciałeś ofiar ani całopaleń, o mój Boże, ale ukształtowałeś mi ciało».

b W Swoim odwiecznym planie mądrości Ojciec przygotował także ciało Matki, aby dać ciało Synowi. To w ten sposób wyszłam z odwiecznej Myśli Boga. Słowo odwiecznie kontemplowało Mnie oraz chwilę, kiedy – za Moją macierzyńską zgodą – miało zstąpić w Moje dziewicze łono stając się także człowiekiem. Bóg stał się Moim Synem.

c Duch Święty od całej wieczności kontemplował Boski cud Swej miłości, który w sposób cudowny uczynił płodnym Moje dziewicze łono, czyniąc Mnie Matką bez jakiejkolwiek interwencji człowieka. W ten sposób Duch Święty stawał się Moim Boskim Oblubieńcem.

d Kontemplujcie Mnie dziś w świetle Mojego Boskiego macierzyństwa, Moi najmilsi synowie, i otwórzcie wasze serca na nadzieję.

Mediolan, 1.01.1994, Uroczystość Świętej Bożej Rodzicielki Maryi
510 Otwórzcie wasze serca na nadzieję
http://voxdomini.com.pl/gobbi/94.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz