Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

sobota, 21 lutego 2009

Kontemplujcie Moje Niepokalane Serce

Mowi Maryja:
"Moi umiłowani synowie, kontemplujcie Moje Niepokalane Serce, a wtedy zstąpi na was duch radości i pociechy.

Jestem waszą Mamą. Dostrzegam trudności, w jakich żyjecie; uciążliwy ból, który was obecnie przygniata; czekające was przeżywanie krwawych godzin oczyszczenia. Widzę, jakim smutkiem naznaczone jest czasami wasze życie. Zauważam też chwile, kiedy przytłacza was zmęczenie i zniechęcenie, ponieważ dziś Mój przeciwnik kusi was – zwłaszcza wątpliwościami i nieufnością.

Kontemplujcie Moje Niepokalane Serce, a zrodzi się w was jakby zdrój, tryskający duchem radości i pocieszenia."
San Marino, 4.07.1986, Rekolekcje w formie Wieczernika
327 Duch radości i pociechy
http://voxdomini.com.pl/gobbi/86.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz