Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

poniedziałek, 8 czerwca 2009

Czytajcie tę książkę z prostotą

Maryja mówi:
a Przyjmuję cześć okazywaną Mi przez was. Przyszliście do Mojego Sanktuarium, aby podziękować Niebieskiej Mamie za Jej książkę. Ileż trudności napotkała i ile dobra dokonała we wszystkich częściach świata! Została już przetłumaczona na wiele języków.

b Książka była narzędziem, które duszom i sercom wielu Moich umiłowanych dzieci przyniosło głos ich Niebieskiej Mamy. Ujawniła ona Mój macierzyński plan i zaprosiła wszystkich do zgromadzenia się w schronieniu Mojego Niepokalanego Serca.

c Jak powinno się czytać tę książkę?

d Z prostotą dziecka słuchającego mamy. Ono nie pyta, dlaczego mama mówi ani jak mówi, ani dokąd prowadzi je swoimi słowami. Kocha ją i słucha jej. Spełnia wszystko, co mama mówi. Dziecko wtedy jest szczęśliwe, bo czuje, że ona je prowadzi i formuje swymi słowami. Codziennie staje się dojrzalsze.

e Tak też powinno być z wami. Czytajcie tę książkę z prostotą, bez zadawania pytań: jak? dlaczego? gdzie mówię? Interesuje Mnie tylko to, byście żyli wszystkim, co wam powiedziałam. Wtedy miłość rozgrzeje wasze serca, Moje światło oświeci wasze dusze i przemienię was wewnętrznie. Sprawię, że każdego dnia będziecie spełniali to, co się podoba Sercu Jezusa.

f Gdy Mi się poświęcacie, przyjmuję was takich, jakimi jesteście: z waszymi ograniczeniami, brakami, grzechami, z waszą słabością. Potem przemieniam was każdego dnia, aby wasze życie było odpowiedzią na plan, który Bóg powierzył Memu Niepokalanemu Sercu.

Sanktuarium w Castelmonte (Udine), 21.01.1984
282 Moja książka
http://voxdomini.com.pl/gobbi/84.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz