Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

czwartek, 25 czerwca 2009

Jestem drogą najpewniejszą

Maryja mówi:
l Ja jestem drogą prowadzącą do Jezusa. Jestem drogą najpewniejszą, najkrótszą, konieczną dla każdego z was. Jeżeli odmawiacie pójścia tą drogą, grozi wam zagubienie się.

m Dziś wielu chce odsunąć Mnie na bok, uważając Mnie za przeszkodę w dojściu do Jezusa. Nie zrozumieli Mojej roli Pośredniczki między Moim Synem a wami.

n Wielu Moim dzieciom w wyjątkowy sposób grozi niebezpieczeństwo, że nigdy nie dojdą do Jezusa. Jezus, z którym się spotykają, jest często wytworem wyłącznie ich ludzkich poszukiwań. Odpowiada ich dążeniom i pragnieniom – to Jezus uformowany na ich miarę. Nie jest to Jezus Chrystus, prawdziwy Syn Boga i waszej Niepokalanej Mamy.

o Zdajcie się na Mnie z całą ufnością, a pozostaniecie wierni, ponieważ będę mogła w pełni wykonywać zadanie Pośredniczki łask. Będę was każdego dnia prowadzić drogą Mojego Syna, aby On mógł wzrastać w was aż do Swojej pełni.

p Takie jest Moje wielkie dzieło. Wypełniam je na razie w ciszy, na pustyni. Dzięki Memu potężnemu działaniu jako Pośredniczki Łask jesteście stopniowo przemieniani w Chrystusa, abyście się stali zdolni do wykonania czekającego was zadania. Idźcie więc odważnie naprzód, drogami wytyczonymi przez waszą Niebieską Mamę. (...)

16.07.1980 Wspomnienie Najświętszej Maryi Panny z Góry Karmel
204 Pośredniczka łask
http://voxdomini.com.pl/gobbi/80.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz