Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

wtorek, 23 czerwca 2009

Świadectwo heroicznej wierności

Mówi Maryja:
e Moje Niepokalane Serce jest w was otaczane czcią.

f Czcicie Moje Niepokalane Serce, kiedy pozwalacie się ulegle prowadzić drogą czystości, miłości i świętości.

g Czcicie Moje Niepokalane Serce, kiedy dajecie wszystkim codzienne świadectwo heroicznej wierności Chrystusowi i Jego Ewangelii, stając się dziś odważnymi świadkami wiary.

h Czcicie Moje Niepokalane Serce, kiedy dajecie przykład silnej jedności z Papieżem i doskonałego posłuszeństwa jego nauczaniu.

Rubbio (Vicenza), 23.06.1990, Wspomnienie Niepokalanego Serca Maryi
427 Moje Niepokalane Serce jest otaczane czcią
http://voxdomini.com.pl/gobbi/90.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz