Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

poniedziałek, 22 czerwca 2009

Wchodzicie w Moje czasy

Mówi Maryja:
a Najmilsi synowie, Kościół świętuje dziś liturgiczne wspomnienie Mego Niepokalanego Serca. Szczególnie uroczyście przeżywają to święto wszyscy należący do Mojego Kapłańskiego Ruchu Maryjnego.

b Wchodzicie w Moje czasy. Dokonują się właśnie tajemnicze i wielkie wydarzenia, które wam przepowiedziałam. Nadszedł moment, w którym Moje Niepokalane Serce powinno zostać otoczone czcią przez Kościół i przez całą ludzkość.

c Zostaliście wybrani, by stać się najmniejszymi, którzy poświęcili i zupełnie powierzyli Mi samych siebie. Zostaliście uformowani, aby przygotować i przyczynić się do Mojego matczynego tryumfu w chwalebnym tryumfie Mojego Syna Jezusa. Zostaliście wezwani, by stać się apostołami ostatnich czasów.

d Na was spoczywa więc zadanie głoszenia we wszystkich krajach ziemi miłości i chwały waszej Niebieskiej Mamy.

Rubbio (Vicenza), 23.06.1990, Wspomnienie Niepokalanego Serca Maryi
427 Moje Niepokalane Serce jest otaczane czcią
http://voxdomini.com.pl/gobbi/90.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz