Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

środa, 24 czerwca 2009

Płomienie gorejące miłością i gorliwością

Mówi Maryja:
i
Czcicie Moje Niepokalane Serce, kiedy oddajecie się do całkowitej dyspozycji duszom w ich duchowych potrzebach – szczególnie przez gorliwe wykonywanie kapłańskiej posługi w sakramencie Pojednania.

j Czcicie Moje Niepokalane Serce, kiedy stajecie się płomieniami gorejącymi miłością i gorliwością dla Jezusa obecnego w Eucharystii; kiedy przyprowadzacie do Niego wszystkie dusze wam powierzone i kiedy mnożycie uroczyste godziny adoracji i wynagrodzenia, wystawiając na ołtarzu Najświętszy Sakrament, otoczony światłem i kwiatami – widocznymi znakami waszej pobożności.

k Czcicie Moje Niepokalane Serce, kiedy – wśród Kapłanów, wiernych, młodzieży, dzieci i rodzin – zakładacie coraz więcej Wieczerników modlitwy ze Mną, o które was prosiłam.

l W ten sposób przygotowujecie czas drugiej Pięćdziesiątnicy dla Kościoła i dla całego świata. Przez drugą Pięćdziesiątnicę Duch Święty da doskonałe świadectwo Jezusowi i ustanowi na ziemi chwalebne Królestwo miłości, aby Jezus Chrystus był kochany, adorowany i uwielbiany przez całkowicie odnowioną ludzkość. Dopiero wtedy Moje Niepokalane Serce odniesie Swój tryumf.

Rubbio (Vicenza), 23.06.1990, Wspomnienie Niepokalanego Serca Maryi
427 Moje Niepokalane Serce jest otaczane czcią
http://voxdomini.com.pl/gobbi/90.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz