Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

piątek, 21 sierpnia 2009

Jestem Królową Miłości.

Mówi Maryja:
a Jestem waszą Mamą i Królową. Świętujecie dziś liturgiczne wspomnienie Mojej macierzyńskiej władzy królewskiej. Najmilsi synowie z Węgier, jesteście tu, aby przeżyć wasze rekolekcje w formie stałego Wieczernika, podobnego do Wieczernika Jerozolimskiego.

b Łączę się z waszą nieustanną modlitwą o otrzymanie dla was Daru Ducha Świętego, który utwierdza was w waszym powołaniu.

c Buduję większe braterstwo pomiędzy wami i jako Mama prowadzę was do wzajemnego poznania się, zrozumienia, udzielania sobie pomocy, miłowania się. Pomagam wam żyć coraz bardziej nowym przykazaniem, danym wam przez Mojego Syna Jezusa.

d Wskazuję wam drogę, jaką macie przebyć, aby w każdym dniu żyć poświęceniem się Memu Niepokalanemu Sercu. Dzięki temu możecie stać się promieniami Światłości zstępującymi pośrodku wielkiej ciemności, aby zwiastować bardzo bliski tryumf Mojego Niepokalanego Serca w świecie.

e Jestem Królową Miłości.

f Wyszliście z okresu trudnego i bolesnego, podczas którego Mój przeciwnik sprawował nad wami silną władzę. Poznaliście czasy wielkiego utrapienia. Odrzucenie Boga i Jego Prawa miłości rozszerzyło się wśród was. Zakosztowaliście goryczy egoizmu, nienawiści, podziału, lęku i wielkiej posuchy. Przyszłam wam jednak z pomocą jako wasza Mama i Królowa, gdyż wasz patron – święty król Stefan – poświęcił Mi wasz naród. W tych latach chcę się coraz bardziej posługiwać Moją macierzyńską władzą królewską.

Budapeszt (Węgry), 22.08.1990,
Wspomnienie Najświętszej Maryi Panny, Królowej.
Wieczernik dla Kapłanów z K. R. M. na Węgrzech
430 Królowa Miłości
http://voxdomini.com.pl/gobbi/90.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz