Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

poniedziałek, 24 sierpnia 2009

W was Moje Serce jest uwielbione

Mówi Maryja:
c Jaką pociechę dajecie waszej Niebieskiej Mamie! W was Moje Serce jest uwielbione, ponieważ za waszym pośrednictwem mogę zrealizować tryumf Mojego Niepokalanego Serca w świecie, co zapowiedziałam wam w Fatimie.

d Moje Niepokalane Serce zatryumfuje w ludzkości chorej i zmaterializowanej, nadmiernie szukającej przyjemności i dobrobytu. Zatryumfuje w ludzkości, która stworzyła nową cywilizację bez Boga i stała się na nowo pogańska, po blisko dwóch tysiącach lat od pierwszego głoszenia Ewangelii.

e Idźcie głosić konieczność pokuty i nawrócenia, powrotu do Pana drogą modlitwy i nawrócenia, odrzucenia szatana i jego pokus, zła i panowania nad namiętnościami.

f Powróćcie jak syn marnotrawny w ramiona Ojca Niebieskiego, który czeka z miłością, aby móc ustanowić nowe, głębokie i powszechne pojednanie pomiędzy Bogiem i ludzkością.

g Sami bądźcie narzędziami tego powszechnego powrotu. Bądźcie Apostołami drugiej ewangelizacji, o którą tak prosi Mój Papież. Dzięki wam Moje Niepokalane Serce zatryumfuje.

Valdragone (San Marino), 30.06.1994,
Wieczernik z 25 Biskupami oraz 250 Kapłanami z Kapłańskiego Ruchu Maryjnego z Europy, Ameryki, Azji i Oceanii
523 Moje Niepokalane Serce zatryumfuje
http://voxdomini.com.pl/gobbi/94.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz