Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

środa, 26 sierpnia 2009

Weźcie za rękę dzieci

Mówi Maryja:
n Moje Serce zatryumfuje w was wszystkich, Moje biedne dzieci, które niesiecie Krzyż niewypowiedzianych cierpień w tych ostatnich czasach oczyszczenia i wielkiego ucisku.

o Iluż jest oddalonych! Jakże liczne są ofiary Mojego przeciwnika, który doprowadził do szczytu na świecie swą diabelską władzę.

p Weźcie za rękę dzieci wykolejone z powodu przedwczesnych doświadczeń zła. Podtrzymajcie młodzież oszukaną i zwiedzioną proponowanymi im fałszywymi wartościami, upadającą pod ciężarem grzechów nieczystości, narkomanii. Wspomóżcie rodziny chrześcijańskie, by żyły jak małe wspólnoty łaski i modlitwy, komunii i miłości. Chrońcie je przed poważnym niebezpieczeństwem rozbicia i rozwodu, uciekania się do środków przeszkadzających życiu i do aborcji, których ilość wzrasta wszędzie na świecie.

q Idźcie na wszystkie drogi świata w poszukiwaniu zagubionych owieczek. Nawracajcie grzeszników, podtrzymujcie wątpiących, prowadźcie zabłąkanych, uzdrawiajcie chorych, pocieszajcie umierających. Wszystkim dawajcie łaskę i miłość, zbawienie i życie, którego Mój Syn Jezus udzielił wam przez Swoją Mękę i Śmierć na Krzyżu.

r Przez to staniecie się narzędziami zbawienia dla wszystkich w tych ostatnich czasach, w których musi się wypełnić to, co wam przepowiedziałam. Dzięki temu za waszym pośrednictwem na koniec zatryumfuje Moje Niepokalane Serce.

Valdragone (San Marino), 30.06.1994,
Wieczernik z 25 Biskupami oraz 250 Kapłanami z Kapłańskiego Ruchu Maryjnego z Europy, Ameryki, Azji i Oceanii
523 Moje Niepokalane Serce zatryumfuje
http://voxdomini.com.pl/gobbi/94.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz