Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

czwartek, 27 sierpnia 2009

Jestem Matką łaski

Mówi Maryja:
s Wyjdźcie z tego Wieczernika w pokoju i radości. Wszystkim udzieliłam łaski przemiany serca i życia. Nikt nie opuszcza tego Wieczernika taki, jaki do niego wszedł.

t Jestem Matką łaski i czystości, miłości i nadziei, radości i pokoju.

u Idźcie w pokoju i stawajcie się wszędzie na świecie narzędziami Mego pokoju. Jestem z wami i dam wam odczuć w szczególny sposób Moją matczyną obecność.

v Błogosławię w Imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego was wszystkich wraz z waszymi bliskimi i wszystkimi, którzy są wam powierzeni.

Valdragone (San Marino), 30.06.1994,
Wieczernik z 25 Biskupami oraz 250 Kapłanami z Kapłańskiego Ruchu Maryjnego z Europy, Ameryki, Azji i Oceanii
523 Moje Niepokalane Serce zatryumfuje
http://voxdomini.com.pl/gobbi/94.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz