Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

środa, 10 marca 2010

... abyście mieli udział

Maryja mówi:
a Najmilsi synowie, ponownie przyprowadziłam was na tę górę dla przeżycia nieustającego, tygodniowego Wieczernika ze Mną – waszym Niebieskim Wodzem. Chcę wyjawić wam sekrety Mego Niepokalanego Serca, abyście mieli udział w tajemnicy Mojej matczynej miłości.

b Nigdy tak jak teraz Moje Serce nie drżało z najczystszej miłości do tych, których Jezus powierzył Mi, gdy stałam pod Krzyżem, na którym On umierał.

c Dziś Kościołowi potrzeba odczuwania Mojej miłości. Dziś ludzkości potrzeba odczuwania, że ją kocham. Moje biedne dzieci, grzeszne i zabłąkane, muszą dzisiaj czuć, że je kocham.

Valdragone (San Marino), 30.06.1982
Wieczernik odpowiedzialnych za K. R. M.
248 Tajemnica Mojego Niepokalanego Serca
http://voxdomini.com.pl/gobbi/82.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz