Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

środa, 17 marca 2010

Będziecie cierpieć i modlić się ze Mną

Maryja mówi:
a Najmilsi synowie, kieruję na was Moje miłosierne spojrzenie. Jestem Matką miłosierdzia, pięknej miłości i świętej nadziei, a Moje Niepokalane Serce drży z niepokoju o was. Ileż niebezpieczeństw czyha na was! Ileż zasadzek zastawia na was Mój przeciwnik!

b W tej godzinie jego potęgi i tryumfu liczni Moi synowie wystawieni są na niebezpieczeństwo wiecznej zguby.

c Popatrzcie, w jak ciężkiej sytuacji znajdujecie się dzisiaj! Ludzkość zbuntowała się przeciw Bogu Miłości i kroczy drogą nienawiści i grzechu, który środki społecznego przekazu przedstawiają jej jako dobro.

d Żyjecie w niezdrowej atmosferze zepsucia i tak trudno wam wytrwać w wierności przykazaniom Bożym, które skłaniają do kroczenia drogą miłości, do unikania grzechu, do życia w łasce i świętości.

e Tak więc każdego dnia coraz więcej Moich biednych dzieci pozwala się zwieść przez niepohamowany egoizm, zazdrość i nieczystość. Najłatwiejszą i najmniej winną ofiarą staje się młodzież. Przypadł jej los życia w latach, gdy świat stał się gorszy, niż był w czasach potopu.

f Dlatego właśnie jestem – zwłaszcza wobec Moich młodych dzieci – Mamą pełną słodyczy i miłosierdzia. Zasiewam w ich życiu słowa ufności i zbawienia. Otwieram szeroko ich dusze na żarliwe pragnienie dobra. Otwieram ich serca na radosne doświadczenie prawdziwej miłości i daru. Leczę ich liczne rany. Zapraszam wszystkich dobrych do udzielania im pomocy przez modlitwy, dobry przykład i pokutę.

g Moi najmilsi synowie, jeżeli będziecie cierpieć i modlić się ze Mną, to uda wam się każdego dnia wprowadzić wiele dusz na drogę prowadzącą do Raju. Stańcie się więc dzisiaj, synowie poświęceni Mojemu Niepokalanemu Sercu, narzędziami matczynego miłosierdzia.

h Jak wiele dusz idzie do piekła, ponieważ nie ma nikogo, kto modliłby się i ofiarowywał za nie! Powiedziałam to Hiacyncie, Franciszkowi i Łucji, gdy ukazałam się im w Fatimie.

i Dzisiaj mówię wam: ileż dusz możecie ocalić od ognia piekielnego i doprowadzić do Raju, jeżeli każdego dnia będziecie się ze Mną modlić za nie i poświęcać!

j W Moim i waszym miłosiernym dziele zbawienia urzeczywistnia się tryumf Mojego Niepokalanego Serca.

13.08.1982, Wspomnienie świętych męczenników
Poncjana, papieża i Hipolita, kapłana
249 Narzędzia Mojego Miłosierdzia
http://voxdomini.com.pl/gobbi/82.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz