Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

sobota, 6 marca 2010

Gdybyś znał dni twego pokoju!

Maryja mówi:
a «Ileż to razy usiłowałem zgromadzić twoje dzieci jak ptak gromadzi pisklęta, a ty nie chciałaś. Gdybyś ty znała dni twego pokoju!»

b Słyszę jeszcze bolesną skargę Mojego Syna Jezusa. Ileż razy i Ja, jako Mama, wzywałam was, aby was zgromadzić pod skrzydłami Mojej macierzyńskiej miłości. Teraz nadeszły dni ucisku.

c Nie przyjęto Moich wezwań. Nie dano wiary Moim nadzwyczajnym dziełom. Usiłowano zniweczyć wszystko, co uczyniłam w ciągu tych lat, aby wyjść naprzeciw waszym potrzebom i uwolnić was od wiszących nad wami niebezpieczeństw.

d W Jerozolimie skazywano na śmierć wszystkich proroków. W tym mieście został również odrzucony, zelżony i skazany Sam Syn Boży, Mesjasz, obiecany i oczekiwany od wieków. W Kościele zaś, w nowym Izraelu Bożym, zbyt często krępowano – poprzez milczenie i zaprzeczanie – zbawcze działanie waszej Mamy, Niebieskiej Prorokini tych ostatnich czasów.

e Mówiłam na wiele sposobów, lecz nie słuchano Moich słów. Ujawniałam się w różnoraki sposób, ale Moim znakom nie dano wiary. Sprzeciwiano się Moim działaniom, nawet najbardziej nadzwyczajnym. O, nowe Jeruzalem, Kościele Jezusa, prawdziwy Izraelu Boży! Ileż razy usiłowałam zgromadzić wszystkie twoje dzieci, jak ptak swe pisklęta... Gdybyś znał dni twego pokoju!

f Spadną na ciebie wielkie utrapienia. Zostaniesz wstrząśnięty przez poryw burzy i huraganu. Nie pozostanie kamień na kamieniu z wielkich dzieł zbudowanych w tobie przez ludzką pychę.

g Nowe Jeruzalem, przyjmij dziś Moje zaproszenie do nawrócenia się i do wewnętrznego oczyszczenia, a będzie mogła zajaśnieć nowa epoka sprawiedliwości i świętości. Rozszerzysz światło na wszystkie narody ziemi! Mój Syn, Jezus Chrystus, ustanowi wśród was pełne chwały Królestwo Miłości i Pokoju.

Jerozolima, 5.03.1982, Pierwszy piątek miesiąca
242 Nowe Jeruzalem
http://voxdomini.com.pl/gobbi/82.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz