Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

sobota, 13 marca 2010

Dzielcie Mój ból Matki!

Maryja mówi:
k Dzielcie Mój ból Matki! Nie osądzajcie nikogo ani nie potępiajcie. Módlcie się, kochajcie, nieście Krzyż cierpienia razem ze Mną, dla zbawienia wszystkich.

l Jestem waszym Niebieskim Wodzem.

m Jestem Niewiastą obleczoną w słońce. Zgromadziłam was znowu w Wieczerniku, wyjątkowym z powodu łask, aby otrzymać dla was od Ojca – przez Jezusa – pełnię Ducha Świętego.

n To On dopełni w was dzieła rozpoczętego przeze Mnie. To On ukształtuje w waszych sercach doskonałą miłość. To On da wam zrozumienie wszystkiego. Umocni was i udzieli wam odwagi, abyście dali najwyższe świadectwo, do którego was przygotowałam.
o Nadeszły czasy wielkiej próby. Zejdźcie z tej góry i rozszerzajcie wszędzie na świecie światło miłosiernej miłości Jezusa. Ona rozlewa się dzisiaj na całą ludzkość poprzez miłość i ból Mojego Niepokalanego Serca, w którym zamknęłam was wszystkich na zawsze. Błogosławię was w Imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego.

Valdragone (San Marino), 30.06.1982
Wieczernik odpowiedzialnych za K. R. M.
248 Tajemnica Mojego Niepokalanego Serca
http://voxdomini.com.pl/gobbi/82.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz