Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

poniedziałek, 8 marca 2010

Moje zaproszenie

Maryja mówi:
a Wejdźcie do schronienia Mojego Niepokalanego Serca! W tych latach wezwałam was ze wszystkich stron świata, a wy, Moi mali, odpowiedzieliście wspaniałomyślnie i weszliście do ogrodu, który wasza Mama wam przygotowała. Posłuchaliście Mojego głosu i przyjęliście Moje zaproszenie.

b Utworzyłam z was Moją zwycięską armię. Iloma zasadzkami usiłował Mój Przeciwnik przeszkodzić wam w daniu odpowiedzi na Moje pełne udręczenia wezwanie! Nie udało mu się to, ponieważ zawsze wkraczałam, aby bronić Mojego planu miłości.

c Pomimo wszystkich zasadzek szatana i napotykanych trudności Moje zaproszenie dotarło do najdalszych krańców ziemi. Z pięciu kontynentów nadciągnęła bardzo wielka liczba Moich synów, aby wejść do bezpiecznego schronienia Mojego Niepokalanego Serca. Dziś patrzę na was z upodobaniem i miłością.

d W was wasza Mama jest uwielbiona, ponieważ mogę ofiarować was wszystkich, aby w doskonały sposób uwielbić Przenajświętszą Trójcę. W tych godzinach buntu przeciwko Bogu Matka może, poprzez was, ofiarować Panu Swój hymn chwały.

e To nie wielkim ani potężnym, ani bogatym, ani pysznym zostało udzielone zrozumienie Mojego Głosu i wniknięcie w tajemnicę Mego Serca. Zostało to dane małym, ubogim i pokornym sługom Pana. Z nich utworzyłam Moją armię. Teraz skończył się czas przygotowania. Wchodzimy obecnie w decydujące chwile walki.

f Ludzkość przeżywa krwawą godzinę wielkiego bicza, który oczyści ją przez ogień, głód i zniszczenie.

g Kościół zostanie oczyszczony Krwią Jezusa i waszą oraz Ogniem Ducha Świętego. Zostanie całkowicie wyleczony z ran niewierności, obłudy, bezbożności i odstępstwa.

h Nadeszła chwila, kiedy świat i Kościół powinien rozpoznać zadanie, które Trójca Przenajświętsza powierzyła w tych czasach Memu Niepokalanemu Sercu. Wszystkich was tulę w Moich ramionach i błogosławię.

Split (Jugosławia), 19.06.1982
Wspomnienie Niepokalanego Serca Najświętszej Maryi Panny
247 W was jest uwielbiona wasza Mama
http://voxdomini.com.pl/gobbi/82.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz