Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

wtorek, 7 września 2010

Na drodze małości i pokory

Maryja mówi
h
Dlatego też, Mój mały synu, prowadzę cię wciąż w miejsca oddalone i proszę cię o tak wielki trud i tak uciążliwą pracę, która po ludzku jest niemożliwa do wykonania. Jednak to Ja cię niosę i prowadzę, to Ja cię podtrzymuję i pomagam ci; Ja cię pocieszam i zachęcam, ponieważ z każdego miejsca ziemi, powinieneś przyprowadzić wszystkie Moje małe dzieci do schronienia Mojego Niepokalanego Serca.

i Tylko wraz z nimi Niebieska Mama może osiągnąć Swoje zwycięstwo. To jedynie z nimi Jezus może ustanowić Swoje chwalebne Królestwo na świecie.

j Kontemplujecie Mnie dzisiaj w kołysce, w której zostałam złożona po Moim ziemskim narodzeniu. W tym dniu błogosławię was z radością, ponieważ coraz bardziej Mnie naśladujecie na drodze małości i pokory.

Ottawa (Kanada), 8.09.1994,
Święto Narodzenia Najświętszej Maryi Panny

526 Z najmniejszymi

http://voxdomini.com.pl/gobbi/94.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz