Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

wtorek, 21 września 2010

Przekroczyć promienny próg nadziei

Maryja mówi:
l
Poprzez Moje Orędzia prowadzę was do zrozumienia tego, co zostało napisane w Księdze jeszcze zapieczętowanej. Wyjaśniłam wam już treść licznych stronic Apokalipsy świętego Jana.

Przede wszystkim ukazałam wam wielką walkę, jaka toczy się pomiędzy Niewiastą obleczoną w słońce i czerwonym smokiem, wspomaganym przez czarną bestię, to znaczy przez masonerię.

m Ujawniłam wam podstępne i diabelskie zasadzki, zastawiane na was przez masonerię, która weszła do wnętrza Kościoła i ustanowiła już ośrodek swej władzy tam, gdzie Jezus ustanowił centrum i fundament jego jedności. Nie niepokójcie się, bo stanowi to część Tajemnicy Bezbożności, którą Kościół zna od chwili narodzin. Istotnie, szatan wdarł się już do kolegium Apostołów i nakłonił do zdrady Judasza, jednego z dwunastu.

n W waszych czasach Tajemnica Bezbożności ujawnia się w całej swej straszliwej mocy.

o
W godzinie wielkiego ucisku, jaka wybiła obecnie dla Kościoła i ludzkości, białe płatki śniegu spadają z Mojego Niepokalanego Serca na was, synowie Mnie poświęceni, abyście mogli zanieść wszystkim Mój matczyny głos, który napełnia nadzieją i ufnością. Możecie dzięki temu wziąć za rękę bardzo wiele Moich biednych dzieci, które zostały uderzone i przygniecione gwałtownym wiatrem wielkiego ucisku. Możecie wspólnie z nimi przekroczyć promienny próg nadziei w radosnym oczekiwaniu na białe płatki śniegu Bożego Miłosierdzia, które zstąpią na świat wraz z tryumfem Mego Niepokalanego Serca.

Sant'Omero (Teramo) 5.08.1995,
Rocznica poświęcenia rzymskiej Bazyliki Najświętszej Maryi Panny
548 Białe płatki śniegu
http://voxdomini.com.pl/gobbi/95.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz