Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

poniedziałek, 6 września 2010

Prowadzę was do zbawienia i pokoju

Maryja mówi:
e Z najmniejszymi odnoszę codziennie Moje zwycięstwo nad szatanem i jego potężną armią zła, nad siłami szatańskimi i masońskimi, które organizują się przeciw Bogu. Prowadzę Moje dzieci drogą heroicznej wiary, pewnej nadziei i doskonałej miłości.

f W nich Ojciec Niebieski jest uwielbiony; one kochają Jezusa i Nim żyją; przez nie Duch Święty szerzy w świecie moc Swojej Boskiej Miłości.

g Także w tym wielkim narodzie prowadzę was do zbawienia i pokoju za pośrednictwem Moich małych dzieci. Widzisz, jak wspaniałomyślnie i entuzjastycznie Mi odpowiadają. Widzisz, jak z miłością i wdzięcznością żyją poświęceniem się Memu Niepokalanemu Sercu. Za ich pośrednictwem Mój tryumf już się rozpoczął. Teraz prowadzę je z pośpiechem naprzód, ponieważ czas Mojego największego ujawnienia się właśnie nadszedł.

Ottawa (Kanada), 8.09.1994,
Święto Narodzenia Najświętszej Maryi Panny

526 Z najmniejszymi

http://voxdomini.com.pl/gobbi/94.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz