Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

poniedziałek, 13 września 2010

Prowadzę was z matczyną słodyczą i stanowczością

Maryja mówi:
f Poprzez Moje Orędzia jesteście wychowywani do odważnego i gorliwego głoszenia Ewangelii Jezusa.

g Jakże cierpi Moje matczyne Serce, bo w obliczu zalewu błędów i herezji, skandali i złych przykładów ci, którzy mają obowiązek mówić, zachowują groźne milczenie, nacechowane obojętnością i kompromisem.

h
Jak nigdy dotąd liczni są pasterze, którzy stali się «milczącymi psami»: nie bronią już stada im powierzonego, by zapobiec grożącemu mu niebezpieczeństwu zwiedzenia i pożarcia przez liczne drapieżne wilki. Ewangelia Mojego Syna Jezusa jest rozcinana i rozrywana we wszystkich swoich częściach.

i
Moje macierzyńskie zadanie polega więc na doprowadzeniu was do wiary w Ewangelię, na spowodowaniu, że dacie się prowadzić jedynie mądrości Ewangelii, że będzie żyli nią dosłownie.

j To dlatego poprzez Moje Orędzia prowadzę was z matczyną słodyczą i stanowczością.

k
W czasie wielkiego szerzącego się odstępstwa z Mego Niepokalanego Serca zstępują białe płatki śniegu na was, synowie Mi poświęceni, abyście mogli zanieść we wszystkie strony światło Bożego Słowa i stać się narzędziami, dzięki którym jaśnieje wszędzie, największym blaskiem, cała Prawda zawarta w Ewangelii Mego Syna Jezusa.

Sant'Omero (Teramo) 5.08.1995,
Rocznica poświęcenia rzymskiej Bazyliki Najświętszej Maryi Panny
548 Białe płatki śniegu
http://voxdomini.com.pl/gobbi/95.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz