Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

niedziela, 5 września 2010

Z najmniejszymi mogę formować Kościół wierny

Maryja mówi:
a Znajdujesz się tu, Mój mały synu, w tym wielkim narodzie, by uczcić dziś ziemskie narodziny twojej Niebieskiej Mamy. Widziałeś wspaniałe uczestnictwo Kapłanów, a szczególnie wiernych, w Wieczernikach, które właśnie organizujesz w Kanadzie. Moja godzina nadeszła i zastęp Moich synów poświęconych Mojemu Niepokalanemu Sercu jest właśnie gotowy.

b Z najmniejszymi odnoszę tryumf Mojego Niepokalanego Serca, a Jezus ustanawia Swoje chwalebne Królestwo w świecie.

c Z najmniejszymi mogę formować Kościół wierny, który jest już gotowy do narodzenia się w matczynym ogrodzie Mego Niepokalanego Serca.

d Z najmniejszymi prowadzę Moją bitwę przeciw potężnemu zastępowi pysznych i wielkich, którzy rzucili Panu swoje wyzwanie. W ten sposób jeszcze raz Pan potwierdzi Swoją moc i ustami dzieci oraz niemowląt unicestwi siły wszystkich Swych przeciwników.

Ottawa (Kanada), 8.09.1994,
Święto Narodzenia Najświętszej Maryi Panny
526 Z najmniejszymi
http://voxdomini.com.pl/gobbi/94.htm




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz