Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

niedziela, 3 października 2010

...dusze doznają skażenia

Maryja mówi:
j Oto Ruch Moich Kapłanów. Chciałam jego istnienia, by naprawił ogromną szkodę wyrządzoną wielu duszom przez ateizm. Chciałam go, by w wielu sprofanowanych sercach odnowił obraz Boga, miłosierne oblicze Mojego Syna Jezusa.

k Moi Kapłani są Moimi odnowicielami. Odtworzą w wielu duszach oblicze Boga i wyprowadzą wiele Moich dzieci ze śmierci do życia.

l Staną się przez to prawdziwymi pocieszycielami Mojego Bolesnego Serca.

m Moje Serce jest także Sercem Niepokalanym, to znaczy czystym jak źródło i jasnym jak światło. To Serce Mamy, której nigdy nie pozbawił blasku żaden cień, żaden grzech.

n A oto teraz jest ono jakby zalewane całym tym błotem, w którym pogrążają się serca i dusze wielu Moich dzieci.

o Demon zepsucia, duch rozwiązłości zwiódł naprawdę wszystkie narody ziemi! Nikt nie umie się wyzwolić.

p Nad światem rozpostarła się zasłona śmierci, a dusze doznają skażenia, zanim jeszcze rozpoczną świadome życie.

16.10.1973
21 Chcę ich zbawić
http://voxdomini.com.pl/gobbi/73.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz