Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

poniedziałek, 4 października 2010

Żyć dla Mnie, odczuwać jak Ja, kochać i cierpieć ze Mną

Maryja mówi:
q Kapłani należący do Mojego Ruchu powinni odnawiać w duszach czystość, walczyć zdecydowanie z demonem rozwiązłości we wszystkich jej przejawach.

r
Powinni przeciwstawiać się modzie - coraz bardziej nieprzyzwoitej i prowokującej. Powinni zwalczać prasę propagującą zło oraz widowiska rujnujące obyczaje. Mają pokonywać panującą mentalność - która wszystko legalizuje i usprawiedliwia - oraz dzisiejszą moralność, zezwalającą na wszystko.

s
Przede wszystkim sami Kapłani muszą być czyści, bardzo czyści! Okryję ich Moim niepokalanym płaszczem i uczynię ich ludźmi nowymi - Kapłanami nieskazitelnymi i nieskalanymi.

t
Tym, którzy upadli, dam nową czystość. Powołam ich do nowej, piękniejszej niewinności bólu i miłości.

u
Chcę, by Ruch Moich Kapłanów przywrócił w świecie woń czystości, gdyż śladem tego zapachu Mój Syn Jezus powróci jako Król serc i dusz.

v Moi najmilsi Kapłani, oto co znaczy Mnie się poświęcić: żyć dla Mnie, odczuwać jak Ja, kochać i cierpieć ze Mną z powodu wielkich, czekających was wydarzeń.

16.10.1973
21 Chcę ich zbawić
http://voxdomini.com.pl/gobbi/73.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz