Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

piątek, 1 października 2010

Ofiaruj Mi w tej intencji modlitwę i cierpienie

Maryja mówi:
a Nie troszcz się sprawą rozpowszechniania Kapłańskiego Ruchu Maryjnego. Pozwól Mi działać i zaufaj Mi. Ofiaruj Mi w tej intencji modlitwę i cierpienie.

b Nie patrz na rezultaty. Mój sposób działania i oceniania zupełnie różni się od waszego!

c Nie musicie być liczni, powinniście jednak być święci.

d Jeśli naprawdę całkowicie powierzycie Mi siebie, doprowadzę was wszystkich do wielkiej świętości.

13.10.1973 Rocznica ostatniego objawienia fatimskiego
20 Sposób działania inny od waszego
http://voxdomini.com.pl/gobbi/73.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz