Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

niedziela, 12 kwietnia 2009

Jego chwalebny powrót

Maryja mówi:
a Niech wasze serca otworzą się na radość w dniu, w którym Moje Niepokalane Serce Mamy napełniła taka pełnia szczęśliwości, że mogła zatrzeć ślady wszystkich przeżytych cierpień.

b Przeżyjcie wy także, umiłowani synowie, tę chwilę, w której Mój Syn Jezus – w oślepiającym blasku Swego chwalebnego Ciała – ukazał Mi się i okrył Mnie Swoim potężnym światłem. Ucałował Mnie z synowską czułością, złożył pocałunek na Moim zranionym Sercu i wprowadził Mnie za rękę do niebiańskiego Królestwa Swej Boskiej chwały.

c W ten sposób stałam się pierwszym ogłoszeniem, matczynym i cichym, Jego Zmartwychwstania. Byłam pierwszym i żyjącym świadkiem Jego chwalebnego powrotu do życia. To dlatego dziś zachęcam was do popatrzenia z ufnością i niezawodną nadzieją na Jego chwalebny powrót.

dJego chwalebny powrót udziela nowej siły życiu całej ludzkości odkupionej, lecz poddanej jeszcze straszliwym zasadzkom, które zastawia na was ten, który jest zabójcą od początku i który chce ciągle rozszerzać grzech i śmierć w świecie.

eJego chwalebny powrót daje pociechę i umocnienie, odwagę i ufność Kościołowi, zrodzonemu w grobie, z którego wyszedł zwycięski Chrystus. Kościół ten idzie bolesną drogą ostatecznego spotkania ze swym Nauczycielem i Panem.

fJego chwalebny powrót daje nowe światło Łaski wam wszystkim, Moje biedne dzieci, poddane bolesnym i straszliwym próbom ostatniego okresu oczyszczenia i wielkiego ucisku.

g Nigdy tak jak za waszych dni nie było konieczne życie tą cudowną prawdą paschy: Chrystus zmartwychwstały żyje pośród was i kieruje historią jednostek i narodów ku jej ostatecznemu wypełnieniu.

h Podnieście dziś wasze oczy na Tego, który powstał z martwych, aby was wszystkich poprowadzić do Swego Królestwa życia.

i Spójrzcie dziś na waszą Niebieską Mamę, ogarniętą światłością najczystszej radości paschalnej. Ona znowu staje się dla was matczyną i cichą zapowiedzią Jego chwalebnego powrotu.

Capoliveri, 7.04.1996, Uroczystość Zmartwychwstania Pańskiego
571 Jego chwalebny powrót
http://voxdomini.com.pl/gobbi/96.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz