Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

środa, 15 kwietnia 2009

Posługuję się wami

Maryja mówi:
gMój matczyny plan polega na towarzyszeniu Kościołowi na jego bolesnej drodze ukrzyżowania i męczeństwa. Posługuję się wami, Moje małe dzieci. Was wezwałam i formowałam przez lata słowami orędzi, które Moje Niepokalane Serce wam dawało.

Bądźcie w Kościele Moją własną matczyną i miłosierną obecnością. Zamknijcie każdą z jego ran; przynieście ulgę w każdym cierpieniu; zbierzcie każdą kroplę jego drogocennej krwi; złóżcie wasz kapłański pocałunek na każdej ranie otwartej i krwawiącej.

Proszę was, kochajcie i pocieszajcie Papieża, który obecnie przeżywa godzinę swej bolesnej ofiary.

Ofiarujcie synowskie wsparcie Biskupom przez waszą miłość i uległość. Bądźcie blisko wszystkich waszych braci Kapłanów, zwłaszcza tych, którzy uginają się pod ciężarem próby, która właśnie doszła do najboleśniejszego szczytu. To dlatego powinniście udać się do bezpiecznego schronienia Mego Niepokalanego Serca.

Valdragone, 27.06.1996, Rekolekcje w formie Wieczernika
575 Mój matczyny plan
http://voxdomini.com.pl/gobbi/96.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz