Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

wtorek, 14 kwietnia 2009

Jesteście wezwani do niesienia krzyża całego Kościoła.

Maryja mówi:
f Mój matczyny plan polega na pocieszaniu was w cierpieniu, na wylewaniu balsamu na każdą ranę, na dawaniu ufności i wielkiej nadziei w waszym zniechęceniu.

O, jakże trudne są dni, które właśnie przeżywacie! To okres zamykający oczyszczenie i wielki ucisk. Całą ludzkością rzeczywiście zawładnęły duchy zła, a Moim Kościołem wstrząsa gwałtowny wicher błędów, podziałów, niewiary i odstępstwa.

Musicie wytrzymać bolesny ciężar tej sytuacji. Jesteście wezwani do niesienia krzyża całego Kościoła. Dlatego będziecie doświadczać jak nigdy dotąd słodkiego umacniania Moją matczyną czułością: w Moich ramionach będziecie pieszczeni i pocieszani przeze Mnie. To dlatego proszę was o wejście na zawsze do bezpiecznego schronienia Mego Niepokalanego Serca.

Valdragone, 27.06.1996, Rekolekcje w formie Wieczernika
575 Mój matczyny plan
http://voxdomini.com.pl/gobbi/96.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz