Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

czwartek, 16 kwietnia 2009

Jesteście promieniami miłości

Maryja mówi:
h Mój matczyny plan polega na chronieniu całej ludzkości w bolesnym czasie jej zbawienia. Bliska jest godzina, w której Sprawiedliwość zaślubi Boże Miłosierdzie dla oczyszczenia ziemi. Przygotujcie się do zniesienia cierpienia wielkiej oczyszczającej próby. Jesteście promieniami miłości, która zstępuje z Mojego Niepokalanego Serca dla oświetlenia bolesnych godzin miłosiernej kary.

Oświetlajcie Moją matczyną i miłosierną światłością godziny mroków i wielkiej ciemności, która zstąpiła na świat. Dajcie balsam Mojej matczynej czułości małym, ubogim, grzesznikom, chorym i wszystkim tym, którzy się oddalili.

Chcę żyć w was i działać za waszym pośrednictwem. Środek, jaki ofiarowuję dla zbawienia wszystkich w szczytowym momencie wielkiej próby, to Ja Sama, bo ukazuję się wam wszystkim, Kościołowi i Światu, poprzez was, Moje małe dzieci, które wezwałam i uformowałam dla tego wielkiego zadania, które wam obecnie powierzam.

i Wejdźcie teraz do schronienia Mego Niepokalanego Serca i już nigdy z Niego nie wychodźcie.

Valdragone, 27.06.1996, Rekolekcje w formie Wieczernika
575 Mój matczyny plan
http://voxdomini.com.pl/gobbi/96.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz