Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

sobota, 13 listopada 2010

Dzięki nim znów zalśni Moja światłość

Maryja mówi:
h Wiernych należących do Mojego Ruchu proszę :

q Niech unikają tych wszystkich miejsc, gdzie profanuje się święty charakter ich osoby. Niech tworzą wokół Kapłanów Mój wierny zastęp - Moją wielką "Białą Armię". Dzięki nim znów zalśni Moja światłość w wielkich ciemnościach i Moja nieskalana biel pojawi się ponownie pośród wielkiego zepsucia i śmierci.

r Wezwę Moje wierne dzieci i wychowam je do ważnego zadania przygotowania świata na wielkie, czekające go oczyszczenie. Jest ono konieczne, by w końcu mógł narodzić się świat nowy - cały odnowiony w światłości i miłości Mojego Syna Jezusa, który zakróluje nad wszystkim.

1.11.1973 Uroczystość Wszystkich Świętych
25Mój wierny zastęp
http://voxdomini.com.pl/gobbi/73.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz