Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

środa, 10 listopada 2010

Pragnę utworzyć niezwyciężony zastęp

Maryja mówi:
g Moi Kapłani muszą jednak już zacząć działać. Przez nich chcę powrócić pomiędzy Moich wiernych. Z Moimi wiernymi, skupionymi wokół Moich Kapłanów, pragnę utworzyć niezwyciężony zastęp.

h Wiernych należących do Mojego Ruchu proszę o:

i - Poświęcenie się w sposób szczególny Mnie i Mojemu Niepokalanemu Sercu. Niech uczynią to, nie troszcząc się o więzy zewnętrzne lub prawne. Niech zabiegają tylko o to, by oddać Mi się całkowicie, abym mogła swobodnie rozporządzać ich istnieniem i kierować całym ich życiem - zgodnie z Moimi planami.

j Powinni pozwolić Mi kierować sobą jak małe dzieci. Mają znowu więcej się modlić, bardziej kochać Jezusa i bardziej czcić Go w tajemnicy Eucharystii, by stał się Słońcem rozjaśniającym całe ich życie. Jak wielkiej radości i jakiego daru miłości udzieli Jezus Eucharystyczny tym wiernym, którzy Mnie się poświęcą!

k Niech codziennie odmawiają Różaniec, aby przyspieszyć Mój wielki powrót.

1.11.1973 Uroczystość Wszystkich Świętych
25Mój wierny zastęp
http://voxdomini.com.pl/gobbi/73.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz