Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

wtorek, 16 listopada 2010

Ja Sama wyrwę mu z rąk zdobycz

Maryja mówi:
e Wybrałam cię i przygotowałam dla tryumfu Mojego Niepokalanego Serca w świecie. Oto nadeszły lata, w których zrealizuję Mój plan do końca.

f Będzie to zaskoczeniem dla Aniołów Bożych, radością dla Świętych w Niebie, wielką pociechą i wielkim umocnieniem dla wszystkich sprawiedliwych na ziemi. Będzie to miłosierdziem i zbawieniem dla wielu Moich zabłąkanych dzieci, a potępieniem surowym i ostatecznym - dla szatana i jego licznych zwolenników.

g W tym właśnie momencie - w którym szatan zasiądzie jako pan świata i poczuje się już pewnym zwycięstwa - Ja Sama wyrwę mu z rąk zdobycz. Jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki znajdzie się on z pustymi rękami i ostatecznie tylko Mój Syn i Ja odniesiemy zwycięstwo. Będzie to tryumfem Mojego Niepokalanego Serca w świecie.

Dongo, 19.12.1973
29 Tryumf Mojego Niepokalanego Serca

http://voxdomini.com.pl/gobbi/73.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz