Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

piątek, 26 listopada 2010

Duch miłości odnowi całe stworzenie

Mówi Maryja:
Gdy wy mówicie, wypowiadacie się w oparciu o doświadczenie waszego ziemskiego życia. Kiedy Ja się do was zwracam, posługuję się waszymi ludzkimi słowami, mówię jednak do was poprzez Światło Raju. W Sercu Mojego Syna Jezusa i w ukrytych głębinach Przenajświętszej Trójcy istnieje jedyna rzeczywistość, łącząca w prawdziwej jedności życia teraźniejszość, przeszłość i przyszłość: Kościół tryumfujący i radujący się w Niebie, Kościół cierpiący i oczyszczający się w Czyśćcu i Kościół walczący jeszcze w czasie swej pielgrzymki po waszej biednej ziemi.

l Mając przed oczyma wizję Boskiej wspólnoty, która już was jednoczy, mówię do was – zawsze widząc wieczność. Dla Mnie nie ma różnicy między Moimi dziećmi żyjącymi tu w Raju a tymi, które są w Czyśćcu lub wędrują jeszcze po ziemi.

m Widzę przy was zawsze nadzwyczaj cennych członków Mojego Ruchu, waszych braci, a Moich umiłowanych synów, którzy już tu dotarli i tworzą wspaniałą wspólnotę... Odczuwajcie obok siebie obecność waszych braci Kapłanów, którzy już tu przybyli! Oni ciągle stanowią część Mojego Ruchu. Odczuwajcie ich jako członków żyjących i działających, jako cennych wojowników Mojej zwycięskiej armii, walczącej pod Moimi rozkazami.

n Darem Mojego Niepokalanego Serca dla Kościoła jest ten Ruch. Jest on jedynie Moim dziełem!

o Od jedenastu lat rozszerzam go po całym świecie. Wzywam Moich synów, a oni Mi odpowiadają. Od jedenastu lat tworzę arcydzieło miłości i miłosierdzia dla tryumfu Mojego Niepokalanego Serca. Każdy szczegół, o którym wam powiedziałam, zrealizuje się dosłownie. Kościół coraz lepiej będzie rozumiał, w jakim stopniu Kapłański Ruch Maryjny jest darem Mego Niepokalanego Serca. Przez niego chcę również dać Kościołowi pewność Mojej nieustannej obecności i macierzyńskiej opieki.

p Darem Mojego Niepokalanego Serca będzie przede wszystkim nowa Pięćdziesiątnica. Apostołowie, zebrani w Wieczerniku Jerozolimskim na modlitwie ze Mną, przygotowywali chwilę pierwszej Pięćdziesiątnicy. W Wieczerniku Mojego Niepokalanego Serca – a tym samym w Wieczernikach, w których wy, apostołowie ostatnich czasów, jednoczycie się z waszą Niebieską Mamą na modlitwie – możecie otrzymać nowe wylanie Ducha Świętego.

q Duch miłości potężnym działaniem ognia i łaski odnowi cały świat od jego podstaw.

r To On, Duch miłości, Swą wielką mocą świętości i światłości da nowy blask Mojemu Kościołowi i uczyni go pokornym i ubogim, ewangelicznym i czystym, miłosiernym i świętym.

s Duch miłości – przez ogień niezliczonych cierpień – odnowi całe stworzenie, aby stało się ponownie ogrodem Bożym, nowym ziemskim rajem, w którym Jezus zawsze będzie z wami jak świetliste słońce, wszędzie odbijające swe promienie.

San Marco (Udine), 28.01.1984
Wspomnienie św. Tomasza z Akwinu, kapłana i doktora Kościoła
284 Mój Dar dla was
http://voxdomini.com.pl/gobbi/84.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz