Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

czwartek, 18 listopada 2010

Ofiarowałam im wielki dar pokory serca

Maryja mówi:
l Były to jednak dla nich chwile owocne i konieczne, abym mogła bardziej wziąć ich w posiadanie dla oderwania ich od własnego sposobu widzenia, odczuwania, od łatwych przywiązań do rzeczy, rezultatów, dóbr, powodzenia. Były konieczne, aby nauczyli się należeć jedynie do Mnie, żyć tylko dla Mnie, spełniając wyłącznie Moje pragnienia.

m Chciałam, aby czuli się niezdolni do czegokolwiek, aby uważali się za bezwartościowych. Ofiarowałam im wielki dar pokory serca i ducha dziecięctwa, aby mogli czuć się jedynie Moimi i utracić oparcie we wszystkim innym oraz zaufanie do czegokolwiek innego poza Mną.

n Lecz właśnie przez te Moje biedne dzieci - wyśmiane i poniżone - wypełnię Mój wielki plan.

o Niech każdy ufa Mi całkowicie i zawsze. Będę do nich mówić i wyjawię im Swoje pragnienia.

Dongo, 19.12.1973
29 Tryumf Mojego Niepokalanego Serca

http://voxdomini.com.pl/gobbi/73.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz