Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

piątek, 3 grudnia 2010

Chcę się ukazywać poprzez was.

Maryja mówi:
e Posługuję się tobą, biedne małe dziecko. Postawiłam cię jako znak Mojej miłosiernej miłości. Zostałeś wezwany do niesienia wszystkim głębokiej ufności w Moje matczyne Serce.

f Dodawaj odwagi, pocieszaj, umacniaj twoich braci Kapłanów. Patrz, jak cierpią! Są jakby opuszczeni i podobni do owczarni bez pasterza. Jakże się zniechęcają ci, którzy zostali wezwani, aby być pasterzami owczarni!

g Chcę być – z Jezusem – ich Pasterką, kochającą i wyrozumiałą. Niech idą za Mną do bezpiecznego schronienia, które dla nich przygotowałam: do Mojego Niepokalanego Serca. Nieś światło i daj siłę Moim biednym dzieciom, zagubionym w zamęcie, w którym właśnie żyjecie. Umacniaj ich w wierze, w całkowitym posłuszeństwie Papieżowi i zjednoczonej z nim Hierarchii. Utwierdzaj ich w Prawdzie. Powierz Mi ich wszystkich. Niech szczerze i wspaniałomyślnie poświęcą samych siebie Mojemu Niepokalanemu Sercu.

h Śpieszę się. Teraz bardziej niż kiedykolwiek potrzebujecie waszej Niebieskiej Mamy! Dlatego też chcę się ukazywać poprzez was.

i Pozostaje wam jeszcze krótki czas. Chrońcie się wszyscy pod płaszcz Matki Miłosierdzia, aby znaleźć obronę i opiekę.

Sao Paulo (Brazylia), 4.09.1981,
Pierwsza sobota miesiąca
229 Matka Miłosierdzia
http://voxdomini.com.pl/gobbi/81.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz