Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

poniedziałek, 6 grudnia 2010

Moje matczyne zadanie

Maryja mówi:
e
– Moje Niepokalane Serce jest promienną drogą prowadzącą was na radosne spotkanie z Jezusem, który właśnie ma do was powrócić w chwale. Odpowiedzcie na naglącą prośbę, z jaką zwracam się do was przez Dzieło Kapłańskiego Ruchu Maryjnego i za pośrednictwem Mego małego syna. Posyłam go na cały świat, aby doprowadzić wszystkich ludzi do poświęcenia się Memu Niepokalanemu Sercu. Uczestniczycie w Moim macierzyńskim planie. Polega on na przygotowywaniu serc i dusz na przyjęcie przychodzącego Pana.

f Najświętsza Trójca wybrała Mnie na Matkę Słowa, które wcieliło się w Moim dziewiczym łonie. W ten sposób dałam wam Mego Syna Jezusa. Jego pierwsze przyjście do was dokonało się w ubóstwie, pokorze i cierpieniu, gdyż Jezus pragnął przyjąć na Siebie ograniczenia, nędzę i słabość ludzkiej natury. Moje matczyne działanie dokonało się także w ciszy, modlitwie, ukryciu i pokorze.

g Zostałam wybrana przez Najświętszą Trójcę, aby się stać Matką drugiego Adwentu. Moje matczyne zadanie polega więc na przygotowywaniu Kościoła i całej ludzkości na przyjęcie Jezusa, który powraca do was w chwale. Jego drugie Przyjście dokona się w blasku Jego Boskości, ponieważ Jezus powróci do was na obłokach niebieskich, w chwale Swej królewskiej władzy. Zostaną Mu poddane narody ziemi, a wszyscy Jego wrogowie zostaną zmiażdżeni pod tronem Jego powszechnego panowania.

Sao Paulo (Brazylia), 8.12.1990
Uroczystość Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny
438 Otwórzcie wasze serca na nadzieję
http://voxdomini.com.pl/gobbi/90.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz