Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

wtorek, 7 grudnia 2010

Żyjcie w pokoju serca i na modlitwie

Maryja mówi:
h W tych ostatnich czasach Moje matczyne działanie realizuje się w świetle dnia i staje się coraz silniejsze. Moje światło rozbłyska we wszystkich częściach ziemi. Ujawniam się dziś wszędzie poprzez liczne objawienia i nadzwyczajne zjawiska.

i Moje królowanie miłości, które ustanawiam w sercach i duszach, jest drogą przygotowującą chwalebne Królestwo Chrystusa. Tryumf Mojego Niepokalanego Serca zbiegnie się z drugim Przyjściem Jezusa w chwale dla odnowienia wszystkich rzeczy.

j Posłuchajcie więc wszyscy Mojego Głosu i biegnijcie – śladem Niepokalanej Światłości Mojego dziewiczego piękna – na spotkanie Boskiej wspaniałości Chrystusa.

k Otwórzcie serca na nadzieję. Bliskie jest drugie przyjście Chrystusa. Pojawiają się właśnie znaki, które On sam wam dał, aby was przygotować na te czasy.

l Otwórzcie wasze serca na nadzieję. Żyjcie w pokoju serca i na modlitwie. Żyjcie w wierze i radości. Żyjcie w łasce i czystości. Żyjcie w miłości i świętości, ponieważ Jezus Chrystus, nasz Odkupiciel, Zbawiciel i Król, właśnie ma przyjść do was w blasku Swego chwalebnego Ciała.

Sao Paulo (Brazylia), 8.12.1990
Uroczystość Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny
438 Otwórzcie wasze serca na nadzieję
http://voxdomini.com.pl/gobbi/90.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz