Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

niedziela, 5 grudnia 2010

Pozwólcie się ogarnąć Mojemu światłu łaski

Maryja mówi:
a
Kontemplujecie Mnie dziś w blasku Mego Niepokalanego Poczęcia. Pozwólcie się ogarnąć Mojemu światłu łaski, świętości i dziewiczego piękna.

b Moje umiłowane dzieci i synowie Mi poświęceni, wesprzyjcie Mój plan i wejdźcie wszyscy jak najszybciej do duchowego Wieczernika Mojego Niepokalanego Serca!

c – Moje Niepokalane Serce jest niebiańskim ogrodem, w którym chcę was zgromadzić i złożyć w ofierze, by doskonale uwielbić Najświętszą Trójcę w tych czasach odstępstwa.

d – Moje Niepokalane Serce jest bezpiecznym schronieniem. Przygotowałam je, abyście mogli pogodnie przeżyć bolesne chwile wielkiego ucisku.

Sao Paulo (Brazylia), 8.12.1990
Uroczystość Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny
438 Otwórzcie wasze serca na nadzieję
http://voxdomini.com.pl/gobbi/90.htm



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz