Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

wtorek, 17 marca 2009

Dar duchowego dziecięctwa

Mówi Maryja:

– Koronę z fiołków alpejskich. Są to skromne kwiaty, pachnące i małe, rosnące tylko w chłodzie lasów. Trzeba się wspiąć wysoko, by je znaleźć.

Oznaczają one miłość, którą Moi synowie powinni mieć do Mnie. Mają naprawdę należeć całkowicie do Mnie, być Moimi małymi dziećmi – zawsze oczekującymi wszystkiego ode Mnie.

Nie staną się jednak w pełni Moimi małymi dziećmi, jeśli nie wejdą na szczyt duchowego dziecięctwa. Jest ono darem, którego udzielam Moim synom Kapłanom, poświęcającym się Mojemu Niepokalanemu Sercu.

Przez to Moje Niepokalane i Bolejące Serce dozna prawdziwej pociechy. Liczne ciernie zadawać Mi będą mniej bólu dzięki wielkiej radości, którą wy Mi sprawiacie.

Resztą Sama się zajmę, ponieważ jest to Moja godzina: godzina, dla której was wszystkich przygotowałam.

10.07.1974
52 Przyjmuję twoją koronę miłości
http://voxdomini.com.pl/gobbi/74.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz