Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

niedziela, 1 marca 2009

W was i przez was zapoczątkowuję nowe czasy

Mówi Maryja:
"Nie pozwólcie się zniechęcić. Mój tryumf właśnie się rozpoczął. W waszych sercach – w ciszy waszego kapłańskiego życia, poświęconego Mi i przeze Mnie składanego w ofierze – rozpoczął się już tryumf Mojego Niepokalanego Serca.

Dziękuję za umocnienie, którego Mi udzieliliście! Przyjmuję pragnienia i prośby, z jakimi zwracacie się do Mnie. Błogosławię wasze apostolstwo, dusze wam powierzone, waszą trudną posługę. Błogosławię wasze życie. Jest ono dla Mnie bardzo cenne.

Jutro zejdziecie z tej góry, aby wrócić do domów. Towarzyszę wam Moim matczynym błogosławieństwem. Nigdy się już nie lękajcie! Jestem zawsze z wami. W was i przez was zapoczątkowuję nowe czasy. Jestem Matką nadziei i pocieszenia. Jestem Królową Pokoju. Błogosławię was w Imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego."

San Marino, 4.07.1986, Rekolekcje w formie Wieczernika
327 Duch radości i pociechy
http://voxdomini.com.pl/gobbi/86.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz