Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

środa, 25 marca 2009

Wasza kapłańska wierność

Maryja mówi:
a
Najmilsi synowie, niech was – razem z całym Kościołem ziemskim i niebieskim – ogarnie radość płynąca z kontemplacji radosnej tajemnicy narodzenia waszej Mamy.

b Popatrzcie dziś na waszą Mamę - małe Dziecko i złóżcie przy Mojej kołysce drogocenny wieniec waszej kapłańskiej wierności.

c Bądźcie Kapłanami wiernymi. Bądźcie wierni waszemu powołaniu, zobowiązującemu was do bycia sługami Chrystusa i Jego Ewangelii. Jak Ja od najwcześniejszego dzieciństwa byłam wierna wezwaniu Boga – realizując plan, jaki miał wobec Mnie od całej wieczności – tak i wy bądźcie wierni waszemu kapłańskiemu powołaniu.

d Jeśli jesteście mali, pozostańcie temu wierni. Jeśli jesteście ubodzy, pozostańcie temu wierni. Jeśli jesteście ulegli, pozostańcie temu wierni. Zadanie waszej Niebieskiej Mamy polega na prowadzeniu was wszystkich drogą waszej kapłańskiej wierności.

Mediolan, 8.09.1992, Święto Narodzenia Najświętszej Maryi Panny
476 Wasza kapłańska wierność
http://voxdomini.com.pl/gobbi/92.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz