Maryja do ks. Stefano Gobbi (07.06.1986)


"Dziś szczególnie potrzeba wam pociechy. Do kogo będziecie się mogli zwrócić w czekających was bolesnych chwilach, kiedy wielkie odstępstwo osiągnie pełnię, a ludzkość dojdzie do szczytu negowania Boga i buntu przeciw Niemu, do szczytu nieprawości i niezgody, nienawiści i zniszczenia, zła i bezbożności?
W Moim Niepokalanym Sercu znajdziecie pociechę!"

niedziela, 15 marca 2009

Staną się nieskalani jak Ja

Mówi Maryja:

Przyjmuję koronę miłości Ruchu Moich Kapłanów. Wokół Mojego Niepokalanego Serca tworzą oni jakby potrójną koronę, która naprawdę łagodzi wszystkie Jego rany.

– Koronę z lilii, dzięki ich czystości. Wiem dobrze, że wielu Moich synów doznało gwałtownych ataków Mojego przeciwnika i często upadali. Wiem, że wielu utraciło swoją niewinność.

Niech ci synowie nie zniechęcają się. Sama okryję ich Moją czystością, przywracając im ich niewinność. Moja niewinność będzie ich blaskiem i – jako owoc Mojego szczególnego umiłowania – staną się nieskalani jak Ja.

10.07.1974
52 Przyjmuję twoją koronę miłości
http://voxdomini.com.pl/gobbi/74.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz